Terug

  • Bewaar producten in je verlanglijstje
  • Gratis verzending binnen NL vanaf € 40,-
  • Uitstekende klantenservice

Vraag en antwoord op veelgestelde vragen | FAQ

Kunnen wij je ergens mee helpen?    Bekijk eerst de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Verzenden

1.1 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Door in te loggen met je klantaccount kan je de status van je bestelling bekijken. Zodra wij je bestelling klaar hebben staan voor verzending wordt hij aangemeld bij MyParcel. Marlaine.nl verstuurt al haar (brievenbus)pakketten via track & trace. Zodra de bestelling is aangemeld bij MyParcel zal er een bevesting met een track & trace link naar je email adres verzonden worden. Via deze link kun je de bestelling volgen. Wij hanteren 1 tot 3 werkdagen voor het gereed maken van de verzending. 

Pakketten worden op de dag van het aanmelden bij MyParcel pas na 20.00 uur volgbaar. Voor die tijd zal je dus deze melding te zien krijgen.

1.3 Wat zijn de kosten voor verzending?

Marlaine hanteert 3 tarieven voor verzending:

Bij een orderbedrag onder de €15,-:
Verzendtarief 1: € 2,95 (brief & brievenbuspakket)
Verzendtarief 2: € 5,95 (pakket)
Verzendtarief 3: € 7,95 (brievenbus en pakket binnen België, Duitsland)

Bij een orderbedrag boven de €15,-:
Verzendtarief 1: € 1,75 (brief & brievenbuspakket)
Verzendtarief 2: € 2,95 (pakket)
Verzendtarief 3: € 5,95 (brievenbus en pakket binnen België, Duitsland)

Bestellingen binnen NL worden vanaf € 40,00 gratis verzonden. Binnen België en Duitsland is dit vanaf €50,-

Overige landen binnen de EU kunnen andere tarieven van toepassing zijn.

1.4 Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Wij hanteren 2-5 werkdagen voor het verzenden van de bestellingen. Nadat het pakket is verzonden zal het pakket meestal de volgende werkdag worden aangeboden (het kan voorkomen dat de bezorging een dag later plaatsvindt). Je ontvangt altijd een e-mail met de verwachte bezorgdag en tijd via PostNL.

Zorg dus voor een correct e-mail adres in je klant account.

1.5 Worden pakketten op elke dag verzonden en bezorgd?

Op zaterdag en zondag worden geen pakketten verstuurd. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden op de eerst volgende werkdag verwerkt.
Op zondag en maandag wordt(in sommige regio's) door PostNL niet bezorgd.

Wij hanteren 1 tot 3 werkdagen voor het gereed maken van de verzending. Zodra je pakket verzonden is ontvang je een track en trace e-mail. In je klantaccount kan je de status van je bestelling volgen.

1.6 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Verzending van pakketten wordt via MyParcel verzorgd door PostNL.

1.7 Waarom is het verzendtarief voor een brievenbuspakket verzending € 2,95?

Marlaine.nl verstuurt al haar pakketten via track & trace, zo ook brievenbuspakketten. De kosten hiervoor zijn hoger dan verzending met postzegels. 

1.8 Wat kost het om een bestelling te laten inpakken?

Voor onze inpakservice rekenen wij €2,08 extra.

2. Openingstijden

2.1 Wat zijn jullie openingstijden?

---> Bekijk hier onze openingstijden <---

 

Onze webshop is 24 uur per dag geopend!

Daarnaast kan je ons altijd bereiken via je klant account (*voorkeur) of klantenservice@marlaine.nl
Ook kan je ons via Facebook privé berichten, messenger of Whatsapp bereiken.

Let op; Buiten openingstijden kunnen wij geen direct antwoord garanderen, wij zijn een familiebedrijf en hebben dan tijd met ons gezin. Wij nemen graag even de tijd voor je vraag en proberen met een antwoord te komen als dat mogelijk is zodra we contact met je opnemen. Een duidelijke vraagstelling kan voor een snel duidelijk antwoord zorgen.

Showroom, Inspriratiecentrum en afhaalpunt
Wattstraat 13
2729 RA Zoetermeer

PLAN JE ROUTE MET GOOGLEMAPS

 

3. Bestellen, annuleren, retourneren

3.1 Waar kan ik mijn giftcard/cadeaubon code invullen?

Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor de producten, kun je bij 'kortingscode' de giftcard/cadeauboncode invullen.

3.2 Wat is een giftcard?

Bij Marlaine.nl kun je ook giftcards en cadeaubonnen kopen. Deze bonnen krijgen elk een unieke code. Deze cadeaubon kun je eenmalig gebruiken door bij je bestelling de code van de giftcard in te vullen. Het bedrag die op de giftcard staat aangegeven wordt dan afgetrokken van je totaal bedrag van je bestelling.

3.3 Waarom zou ik kopen bij Marlaine?

Marlaine heeft eigentijdse knutselpakketten voor iedereen
Marlaine hanteert scherpe prijzen, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs
Bij Marlaine kun je veilig betalen, je hebt de keuze uit meerdere betaalopties waaronder IDEAL, PayPal en Afterpay
Marlaine hanteert duidelijke verzendkosten, deze worden per product aangegeven
Bij een bestelling boven € 40,00 is de verzending binnen Nederland gratis
Marlaine heeft een snelle levering van 2-3 werkdagen.
Je loopt geen risico, je mag je bestelling retourneren
Je hebt 14 dagen bedenktijd.

3.4 Wat is een kortingscode?

Met een kortingscode betaal je minder. Je verlaagt het bedrag dat je moet betalen met een bepaalde korting. Aan de kortingscodes die Marlaine gebruikt kunnen voorwaarden zitten (zoals bijvoorbeeld een minimaal bestelbedrag). Een kortingscode is niet altijd geldig op alle artikelen. Lees daarom goed de voorwaarden die bij de kortingscode staan vermeld. Een kortingscode kan in het besteloverzicht alvorens betalen worden ingevuld onder het kopje 'kortingscode'

3.5 Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor producten, kun je bij 'kortingscode' de kortingscode invullen.

3.6 Waar kan ik mijn retour goederen heen sturen?

Het retouradres is:

Marlaine.nl
ovv. Retouren
Wattstraat 13
2723 RA Zoetermeer

3.7 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen mogen altijd zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen worden geannuleerd. Vul het annuleringsformulier in en mail dit naar klantenservice@Marlaine.nl.
Het eventueel reeds betaalde bedrag zal na ontvangst van het herroepingsformulier direct worden terugbetaald. Heb je de bestelling al ontvangen? Maak dan gebruik van ons retourformulier.

3.8 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Bestellingen mogen binnen 14 dagen worden geannuleerd en geretourneerd. Vul voor het retourneren van je bestelling het retourformulier in en mail dit naar klantenservice@Marlaine.nl. Na ontvangst van het retourformulier ontvang je een email met een retourlink.
Na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag uiterlijk binnen 30 dagen aan je overgemaakt.

3.9 Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?

Na ontvangst van de annulering van de bestelling dan wel de terug gestuurde goederen wordt het bedrag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 30 dagen naar je overgemaakt. Afhankelijk van je bank zal het bedrag dan 2-3 werkdagen later op je rekening staan.

4. Betalen

4.1 Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij Marlaine.nl op de volgende manieren betalen:
Via iDeal / PayPal / Mister Cash / VVV-card
Achteraf betalen via Afterpay 
Sofort banking
Betalen bij afhalen

4.2 Wie of wat is Pay.nl?

Pay.nl is een financiële dienstverlener die voor Marlaine.nl de iDeal,  PayPal, Mister Cash en VVV-card betalingen faciliteert.

4.3 Wie of wat is Paypal?

PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Na het koppelen van je bankrekening of creditcard kun je betalen in enkele klikken.

4.4 AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor marlaine.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

4.5 Waar kan het het bedrag naar overmaken als ik vooraf wil betalen?

Het bedrag kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL49ABNA0493003924 (BIC: ABNANL2A) ten name van Marlaine, Zoetermeer. Vermeld bij overmaken altijd het ordernummer.

5. Producten

5.1 Waarom kan ik niet meer van een product bestellen dan de aangegeven voorraad?

Zodra een product niet op voorraad is kan je door middel van het achter laten van je e-mail adres, op de hoogte gehouden worden zodra dit product weer beschikbaar is. Je ontvangt dan eenmalig een e-mail dat het product weer te bestellen is.

Het assortiment bij de leveranciers wisselt regelmatig. Om teleurstellingen te voorkomen lever ik daarom alleen uit eigen voorraad. Het is natuurlijk altijd mogelijk contact op te nemen via je klant account of klantenservice@marlaine.nl indien er meer verpakkingen gewenst zijn. Ik kan echter geen garantie geven dat het lukt de producten nog te bestellen.

 

5.2 Wat is een verlanglijstje?

Met het verlanglijstje kan je door jou gekozen producten bewaren. Je kunt deze op een later tijdstip eenvoudig terug vinden in je account overzicht, en nogmaals bekijken of eenvoudig toevoegen aan je winkelwagen.

Je voegt producten toe aan je verlanglijstje door aanklikken van het hartje bij een product.

Om een product toe te voegen aan je verlanglijstje moet je wel ingelogd zijn op je eigen klant account.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »