Klantenservice

Hieronder behandelen wij een aantal veel gestelde vragen.

Contactgegevens

Marlaine is op de volgende wijze te bereikbaar:

Telefonisch: 06-42032601
Per email:  info@marlaine.nl
Schriftelijk: Marlaine, Wattstraat 13, 2723 RA Zoetermeer

Of via het contactformulier op deze website.

Producten

Waarom kan ik niet meer van een product bestellen dan de aangegeven voorraad?
Het assortiment bij de leveranciers wisselt regelmatig. Om teleurstellingen te voorkomen lever ik daarom alleen uit eigen voorraad. Het is natuurlijk altijd mogelijk contact op te nemen via info@marlaine.nl indien er meer verpakkingen gewenst zijn. Ik kan echter geen garantie geven dat het lukt de producten nog te bestellen.

Bestellen, annuleren, retourneren

Waarom zou ik kopen bij Marlaine?
Marlaine heeft eigentijdse knutselpakketten voor iedereen
Marlaine hanteert scherpe prijzen, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs
Bij Marlaine kun je veilig betalen, je hebt de keuze uit meerdere betaalopties waaronder IDEAL, PayPal en Afterpay
Marlaine hanteert duidelijke verzendkosten, deze worden per product aangegeven
Bij een bestelling boven € 40,00 is de verzending binnen Nederland gratis
Marlaine heeft een snelle levering van 2-3 werkdagen.
Je loopt geen risico, je mag je bestelling retourneren
Je hebt 14 dagen bedenktijd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen mogen altijd zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen worden geannuleerd. Vul het annuleringsformulier in en mail dit naar info@Marlaine.nl.
Het eventueel reeds betaalde bedrag zal na ontvangst van het herroepingsformulier direct worden terugbetaald. Heb je de bestelling al ontvangen? Maak dan gebruik van ons retourformulier.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bestellingen mogen binnen 14 dagen worden geannuleerd en geretourneerd. Vul voor het retourneren van je bestelling het retourformulier in en mail dit naar info@Marlaine.nl. Na ontvangst van het retourformulier ontvang je een email met een retourlink.
Na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag uiterlijk binnen 30 dagen aan je overgemaakt.

Waar kan ik mijn retour goederen heen sturen?
Het retouradres is: Marlaine, Wattstraat 13, 2723 RA Zoetermeer

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?
Na ontvangst van de annulering van de bestelling dan wel de terug gestuurde goederen wordt het bedrag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 30 dagen naar je overgemaakt. Afhankelijk van je bank zal het bedrag dan 2-3 werkdagen later op je rekening staan.

Wat is een kortingscode?
Met een kortingscode betaal je minder. Je verlaagt het bedrag dat je moet betalen met een bepaalde korting. Aan de kortingscodes die Marlaine gebruikt kunnen voorwaarden zitten (zoals bijvoorbeeld een minimaal bestelbedrag). Een kortingscode is niet altijd geldig op alle artikelen. Lees daarom goed de voorwaarden die bij de kortingscode staan vermeld.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor producten, kun je bij waardenbonnen de kortingscode invullen.

Wat is een giftcard?
Bij Marlaine kun je ook giftcards/cadeaubonnen kopen. Deze bonnen krijgen elk een unieke code. Deze cadeaubon kun je eenmalig gebruiken door bij je bestelling de code van de giftcard in te vullen. Het bedrag die op de giftcard staat aangegeven wordt dan afgetrokken van je totaal bedrag van je bestelling.

Waar kan ik mijn giftcard/cadeaubon code invullen?
Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor de producten, kun je bij waardebonnen de giftcard/cadeauboncode invullen.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij Marlaine op de volgende manieren betalen:
Via iDeal / PayPal / Mister Cash
Achteraf betalen via Afterpay 
Sofort banking
Betalen bij afhalen

Wie of wat is Paypal?
PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Na het koppelen van je bankrekening of creditcard kun je betalen in enkele klikken.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor marlaine.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Wie of wat is Pay.nl?
Pay.nl is het bedrijf dat voor Marlaine de iDeal,  PayPal / Mister Cash en credit card betalingen uitvoert.

Waar kan het het bedrag naar overmaken als ik vooraf wil betalen?
Het bedrag kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL49ABNA0493003924 (BIC: ABNANL2A) ten name van Marlaine, Bleiswijk. Vermeld bij overmaken altijd het ordernummer.

Verzenden

Wat kost het om een bestelling te laten inpakken?
Voor onze inpakservice rekenen wij €2,08 extra.

Wat zijn de kosten voor verzending?
Marlaine hanteert 3 tarieven voor verzending:

Bij een orderbedrag onder de €15,-:
Verzendtarief 1: € 2,95 (brief & brievenbuspakket)
Verzendtarief 2: € 5,95 (pakket)
Verzendtarief 3: € 7,95 (brievenbus en pakket binnen België, Duitsland)

Bij een orderbedrag boven de €15,-:
Verzendtarief 1: € 1,75 (brief & brievenbuspakket)
Verzendtarief 2: € 2,95 (pakket)
Verzendtarief 3: € 5,95 (brievenbus en pakket binnen België, Duitsland)

Bestellingen binnen NL worden vanaf € 40,00 gratis verzonden. Binnen België en Duitsland is dit vanaf €50,-

Waarom is het verzendtarief voor een brievenbuspakket verzending € 2,95?
Marlaine verstuurt al haar pakketten via track & trace, zo ook brievenbuspakketten. De kosten hiervoor zijn hoger dan verzending met postzegels.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Verzending van pakketten wordt via MyParcel verzorgd door Postnl.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Wij hanteren 2-5 werkdagen voor het verzenden van de bestellingen. Nadat het pakket is verzonden zal het pakket meestal de volgende werkdag worden aangeboden (het kan voorkomen dat de bezorging een dag later plaatsvindt). Je ontvangt altijd een e-mail met de verwachte bezorgdag en tijd

Worden pakketten op elke dag verzonden en bezorgd?
Op zaterdag en zondag worden geen pakketten verstuurd. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden op de eerst volgende werkdag verwerkt.
Op zondag en maandag (in sommige regio's) wordt door PostNL niet bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Door in te loggen met je klantaccount kan je de status van je bestelling bekijken. Zodra wij je bestelling klaar hebben staan voor verzending wordt hij aangemeld bij MyParcel. Marlaine verstuurt al haar (brievenbus)pakketten via track & trace. Zodra de bestelling is aangemeld bij MyParcel zal er een bevesting met een track & trace link naar je email adres verzonden worden. Via deze link kun je de bestelling volgen.

Waarom krijg ik de melding dat mijn bestelling niet gevonden is als ik op de track & trace link klik?
Pakketten worden op de dag van het aanmelden bij MyParcel pas na 20.00 uur volgbaar. Voor die tijd zal je dus deze melding te zien krijgen.

Mocht je nog overige vragen hebben neem dan gerust contact met ons.

Liefs, Marlaine

Product toegevoegd aan verlanglijstje